Alla inlägg under maj 2008

Av Robin - 31 maj 2008 14:18

Jaha man överlevde gårdagen!


Jävligt lyckat blev det måste jag säga.. en hel del folk som man inte träffat på ett bra tag kom också! (trevligt trevligt) Men inget ska ju gå utan lite strul i början.. vi kom på att allt vi skulle grilla låg i frysen typ.. 30 minuter före vi skulle gå ut. (IQ fiskpinne på det faktiskt) men skyller på att vi haft så mycket o göra o tänka på under dagen :P


nåväl allt löste sig till slut och vi fick fart på grillen och slängde upp köttet, som smakade jävligt gott efter att inte ha ätit något alls på hela dagen typ.


 Sen satt vi där o kukkilura o snacka skit fram till typ 00.00 eller nått då gick vi upp till balkongen o satt där i typ.. 20 minuter innan vi fick för oss att dra till monte carlo o se hur läget var där. Där han vi typ dricka 2 - 3 öl innan dom stängde och sedan rullade vi hemmåt igen för att somna med ett smile på läpparna! En perfekt grillkväll faktiskt!


Ikväll vet jag inte riktgit vad som händer.. Ella åker iväg till västerås så jag får en kväll för mig själv här, får väll se hur det går :)


Piz y0 

Av Robin - 30 maj 2008 11:22

Ja igår var jag och kollade på min syrras brors band (vi är halvsyskon o ingen skulle endå begripa om jag försökte förklara) hur som helst.. Han var här med sitt band Myrah och speladepå RAW, hela vägen från Östersund.


Jävligt bra måste jag säga faktiskt! perfekt torsdagsnöje ;D


Idag blire grilla o bärs yes yes yes! Rapport på det kommer i morgon.. om man överlevt natten ;)


Nu ska jag hjälpa Ella o städa ur kiosken hojja!! 

Av Robin - 29 maj 2008 09:45

Ett jävulskt beroendeframkallande spel! hitta bilden på datorn här nyss så därför tänkte jag att jag kan passa på att posta den o "skryta" lite!


Vill ni prova så do it at: http://onslaught.playr.co.uk/


piiz y0!



Av Robin - 28 maj 2008 20:09

Jag rekomenderar er att se alla delar av detta.. mycket intressant mäniska :>

Av Robin - 28 maj 2008 17:46

Blogga (Man är ju något efter) hur ska detta sluta? 


I alla fall så idag har jag varit extremt duktig faktiskt, inte nog med att jag varit ute och solat och försökt få lite färg på min annars genomskinliga kropp så har jag tvättat! *thumbs up förfan*!


Nu sitter jag och poppar music o väntar på farsgubben som ska köra mig till arlanda för jag ska till cypern i morgon.. näe nu ljuger jag faktiskt.. "got ya!!"


Däremot ska vi åka o fixa lite småsaker bara, inget spännande alls.


Jaja på fredag är det grillfest (fett nice base) hoppas att detta underbara väder håller i sig bara, annars blir det inte lika kuligt. Vin o varmkorv = fina grejer.


Over and out fuckers!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du haft en vaxpropp
 Ja
 Nej
 Nej, men en gång hade jag ont i knät

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards