Alla inlägg under september 2008

Av Robin - 30 september 2008 17:31

fast riktigt så är det ju inte, det var bara 1 som fyllde år idag.. eller ja, det är säkert en jävla massa folk som fyller men jag känner bara 1 av dom iaf.


Min mormor fyllde och vi drog dit o fika strax efter jag kom hem från jobbet.

Det borde också numer vara förbjudet att gå ut innan klockan 10.00 på morgonen då man fryser arslet av sig redan i trappen.


Ikväll vaknas det Champions Leauge och härnäst en dusch, som Ingemar Stenmark sa - De e bar' å åk 


peace! 

Av Robin - 23 september 2008 11:08

Det var som faaan!


Jaha det känns ju något menlöst o sitta o skriva allt man gjort frå ndet senaste inlägget fram till detta datum, så den perioden kan vi säga att den förblir hemlig eller nått.. för jag orkar helt enkelt inte.


Igår var det jobb igen och idag är det också jobb! fast 4 timmar bara -.- känns som att jag hinner komma dit o vända, men men man ska ju aldrig klaga på jobb som dom smarta säger.


Annars igår var vi över till Ellas lägenhet o städa, eller Sabian och hon grejja och jag gick o köpte fanta! 


Appropå ingenting så tycker jag det borde vara  en rättighet att alltid få kaffe serverat direkt när man vaknar.. nu har jag suttit här i typ 45 minuter utan kaffe och känner redan att.. "det här var inte så bra". 


jaja nu får ni ta tag i er själva istället för o sitta här o läsa! peace y0! 

Presentation

Omröstning

Har du haft en vaxpropp
 Ja
 Nej
 Nej, men en gång hade jag ont i knät

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards