Alla inlägg under oktober 2008

Av Robin - 24 oktober 2008 11:56

Så var det Fredag igen! guu så underbart!


Jaja inte för att vi ska göra något speciellt i helgen men endå! Vi ska iaf dra till Ellas lgh och kolla om hennes brev har förefallit sig att komma nu, förmodligen inte? Men man kan ju alltid hoppas..


Sen ska vi nog ner på stan en sväng o kolla runt lite osv.. Får se om jag orkar ta mig upp till Sjukhuset också, ska gå runt o söka jobb.


Jaha nu ska jag kolla klart på den där dokumentären jag började titta på inatt.. Handla om San Quentin - hitills är den mycket intressant!


piiz y0 

Av Robin - 21 oktober 2008 10:05

kära dagbok..        yeah right!


I helgen var vi på 40-års ferre hos ronjas syrra, var trevligt o så.. enda som sög var att alla drog så tidigt.. jaja man kan inte få allt.


I söndags var det film och äta 1 gång i timmen som sig bör när man är bakis.

Idag är väl planerna att vi ska hem till Ella för att hämta nå papper o grejs men det är ett förjävligt väder så det kanske inte blir så endå. vi får väl se hur hon känner för det.


Annars hade jag bar atänkt ringa runt på lite jobb etc etc, börjar bli segt o gå hemma 3 - 4 dagar i veckan o bara jobba 2.. inte speciellt ekonomiskt heller.


Annars spinner allt på som vanligt och vi har bokat en ny kryssning till den 30, får väl se nu hur det blev med det eftersom Ella kom på att vi ska ha Halloween-fest den 1a november också.. jaja det löser sig.   



Ikväll är det Champions-Leauge igen och Arsenal spelar borta mot Fenerbahce, kan nog bli en bra match! (vilket det alltid blir när Arsenal spelar men endå) 

Av Robin - 10 oktober 2008 11:19

Jaha.. idag är det Fredag igen, känns som det är fredag varje vecka lix0m!! tar det aldrig slut...


Hur som helst så är det väl planerat att intagas nån öl o så, får väl se hur det blir med den saken.


Igår fick jag en del utträttat också.. var på stan en sväng och boka bla tid för lins-undersökning, nu åker bricksen åt helvette!  fast dom hade tyvärr inte tid förens på Onsdag.. men den som väntar på nå gott.. ja ni fattar.


På Tisdag ska jag börja träna igen, ska bli jävligt skönt faktsikt.. äntligen fått arslet ur vagenen o tagit tag i det hela. SnOu goes BIFF.


jaja en kaffe skulle inte sitta så tokigt nu, tror jag ska försöka styra upp det lite.. Peace o hörs sen! 

Av Robin - 3 oktober 2008 11:39

 Jaha Fredag igen


Fredag: är en veckodag som i Norden är, enligt vissa forskare, uppkallad efter den fornnordiska guden Odens hustru Frigg. Andra forskare menar dock att den uppkallats efter gudinnan Freja - som eventuellt var samma gudinna som Frigg.

Fredag kommer efter torsdag och före lördag. //Saxxat från Wikipedia


Ja så lärde vi oss nått också så här på morgonkvisten.. eller förmiddagskvisten kanske man ska säga när klockan närmar sig 12.


Hur som helst så har jag inga planer för dagen, kanske fixa med några kartonger som står i hallen och borde packas upp (vi har inte flyttat eller så) men vi gillar o lägga saker i kartonger och sen låta det står där överdrivet länge.


Jaja får väll se om jag kommer ihåg o rapportera om hur dagen förflutit ikväll. 


Peace!




Av Robin - 2 oktober 2008 18:01

Idag gick jag upp vid 08.30 och satte mig o fundera över vad jag ska göra en sån här underbar dag, så kom jag på att jag ska tvätta och dagen var helt plötsligt inte lika underbar..


Hur som helst så satte jag igång vid 11.00 eller nått sånt och bar upp det sista vid 15.00 Det är skönt o tvätta.. i typ 2 dagar efteråt för sen är den där jävla korgen full igen.


Nu sitter jag o väntar på att kycklingen och de ska bli klart sen blir det till o gå ner o säga grattis till min kusin som fyller 14 idag, kanske sno en bulle o nån kaffe också.


Imorgon är det Fredag ja.. undra om den blir nykter.. det får visa sig.


Hare! 

Presentation

Omröstning

Har du haft en vaxpropp
 Ja
 Nej
 Nej, men en gång hade jag ont i knät

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards