Direktlänk till inlägg 9 november 2008

Middag hos svärmor

Av Robin - 9 november 2008 22:00

Japp japp, efter en liten sovmorgon i morse (Vakna vid 12) av att jehovas vittnen plinga på dörren.. behövs väl kanske inga fler förklaringar.


Det var sen tidigare i veckan bestämt att jag o Ella skulle över till Cicci (Ellas mor) och käka köttfärslimpa idag :> skulle också hjälpa henne borra upp nån hylla.


Sagt och gjort vid 3 - halv 4 var vi där och middag intogs! Kanon-käk i vanlig ordning! sen satt vi o drack kaffe o surra skit i omgångar fram till 8 då vi åkte hem. Passade också på att visa mina snickar-skillz genom att få upp hyllan (med viss hjälp av alla andra)


 Sen åkte vi hem hit och satte oss o kolla på TV fram tills nu då jag kom på att jag har lovat o blogga... så nu har jag vart sjukt duktig idag med andra ord!


Helt nykter helg har det också varit - imponerade värre.. blir så även nästa helg då jag jobbar :> 2 helger i rad.. när hände det sist?


piiz vi ses 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin - 6 januari 2009 15:08

Det var inte igår..   Har jobbat nätter några dagar här nu sen i Tisdags förra veckan. Första gången jag jobbat natt så "intensivt" men det var jävligt nice, skulle lätt kunna tänka mig att jobba natt Alla dagar :> så jävla skönt o få gå hem när a...

Av Robin - 22 november 2008 11:55

Lördag är en veckodag som i Norden fått sitt namn efter vikingarnas tradition att bada; löga sig (från proto-germanskans Laugr - 'vatten, vattenfall') på denna dag — "lögardagen". Lördag kommer efter fredag och före söndag. Lördagen är...

Av Robin - 19 november 2008 00:07

Jaha då var det det lilla "jobb-maratonet" avslutat och ska bli rätt skönt med sovmorgon i morgon :>   Dock väntar tvättstugan 11.30 och 13.30 ska jag vara på Arbetsförmedlingen träffa nån tjomme där. Blir förmodligen lika upphetsande som det låt...

Av Robin - 17 november 2008 00:05

Mjaa 13.00 - 21.30 idag och 07.00 i morgon bitti bär det av igen :)   Mycket jobb just nu, känns ju bra det - vågar man hoppas på att det håller i sig?      ...

Av Robin - 14 november 2008 14:06

Ja och för ovanlighetens skull är detta inte veckans ENDA inlägg!   Idag blir det till att ladda upp krafter inför lite helgjobb (: aja bara o tänka på pengarna så går det nog bra det här vettu!   Sitter här o dricker lite kaffe och inväntar Ellas k...

Presentation

Omröstning

Har du haft en vaxpropp
 Ja
 Nej
 Nej, men en gång hade jag ont i knät

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards