Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Robin - 25 juli 2008 11:28

Morning morning!


Ella drog nyss iväg med Jonna, dom skulle shoppa loss lite nu när pengarna kommit!


Själv funderar jag i mer sunda banor som att städa lägenheten? Tanken finns iaf.. osäkert dock om det blir nått annat en en tanke :D


Idag är det ju klockrent väder i vanlig ordning och farsan har bjudit över på några stänkare så man får se om man kanske drar dit o sitter på ballkongen o surrar gojja.. Är grymt sugen på bearnesås också.. ska föreslå fläskfilé till middag idag ;D fiina grejer!


Nåja ska försöka ta tag i mig själv nu, hare fint! 

Av Robin - 25 juli 2008 00:29

Igår fick vi för oss att vi skulle grilla, vi vart 28 stycken som samlades här utanför :P stackars grannar! Hur som helst var det jävligt skoj :)


Efter en stund fick jag o Ella för oss att vi ville dricka så vi fixa lite alkohol och lite jamjam att blanda med sen var vi i full fart :) Dom "vuxna" gick in vid 21.00 typ och vi "barn" satt kvar där ute o drack :> låter som om vi var i 10 års åldern, vilket vi också är.. (i huvudet) anyway..


Sen hörde Ellas kompis av sig och ville att hon skulle komma till Time Out så vi gick dit.. det dög väll o sitta där, sen gick vi hem jag Ella och Eve, När vi kom hem satt det kvar massa folk o vänta på oss så vi tog tag i taktpinnen och började dricka lite här hemma också :) alla gick väll runt 5 nångång och idag var jag smått trött när jag vakna! Rätt OK onsdag!

Presentation

Omröstning

Har du haft en vaxpropp
 Ja
 Nej
 Nej, men en gång hade jag ont i knät

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards