Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Robin - 26 augusti 2008 19:19

eller nått..


Fan så trött jag har varit idag, det är inte klokt Maddicken!

Vi började dagen vid halv 9 eller nått sådant (tidsuppfattning får man inte förens runt 13.00 så där typ) Sen gick vi ner på stan strax efteråt nångång, och traska runt där till klockan 1 ca.


Sedan gick vi hem och stekte till lite burgare o åt sen somna jag som en liten spädgris i sängen, men den sömnen blev inte långvarig eftersom Ella fick för sig att spika upp en hylla och på såvis ruinera min beautysleep. Fast det gör inte så mycket eftersom jag kommer sova bättre inatt på så vis kanske.. jaja vi får se.


I morgon ska vi kanske fara till sthlm, och gå runt där o handla lite saker o ting så att säga.. 


Ella har lovat bort sig på kattvakt i helgen också så vi sover nog i hus, sweet base o bo hos nån annan o bete sig som ett jävla svin, nej skämt å sido.


Nu känns det som jag inte har nå mer o skriva så därför gör jag helt enkelt inte det. Tjingeling ;) 

Presentation

Omröstning

Har du haft en vaxpropp
 Ja
 Nej
 Nej, men en gång hade jag ont i knät

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards