Alla inlägg under november 2008

Av Robin - 9 november 2008 22:00

Japp japp, efter en liten sovmorgon i morse (Vakna vid 12) av att jehovas vittnen plinga på dörren.. behövs väl kanske inga fler förklaringar.


Det var sen tidigare i veckan bestämt att jag o Ella skulle över till Cicci (Ellas mor) och käka köttfärslimpa idag :> skulle också hjälpa henne borra upp nån hylla.


Sagt och gjort vid 3 - halv 4 var vi där och middag intogs! Kanon-käk i vanlig ordning! sen satt vi o drack kaffe o surra skit i omgångar fram till 8 då vi åkte hem. Passade också på att visa mina snickar-skillz genom att få upp hyllan (med viss hjälp av alla andra)


 Sen åkte vi hem hit och satte oss o kolla på TV fram tills nu då jag kom på att jag har lovat o blogga... så nu har jag vart sjukt duktig idag med andra ord!


Helt nykter helg har det också varit - imponerade värre.. blir så även nästa helg då jag jobbar :> 2 helger i rad.. när hände det sist?


piiz vi ses 



Av Robin - 7 november 2008 10:23

Vaknar en smula tröttare en vad jag var när jag gick o la mig, det är ju märkligt det där..


Blir ganska förvånad över hur pass många endå som "gnällt" på att jag inte bloggar så mycket :) inte trodde jag väll att mina värdelösa inlägg kunde bringa sånt ljus i vardagen för så många.. näe men skämt å sido - Dags att börja blogga på allvar igen!


Denna fredag händer det något som inte hänt speciellt ofta på senare tid - Robin ska vara nykter! hör o häpna :) - Tänkte jag ska se hur mycket man kan spara in på att vara nykter en hel månad - och är det inte värt det så behöver jag aldrig mer tänka på det ;) näe men.. kanske är bra o låta levern vila lite.


Ellas mamma och hennes bror kommer över på fikastund vid 12-snåret.

Ska väl pinna iväg till affärn o köpa kaffe etc.. 


Nu äntligen fick jag det efterlängade beskedet att kaffet är klart! så.. nu skiter jag i detta!


piiz y0! 

Presentation

Omröstning

Har du haft en vaxpropp
 Ja
 Nej
 Nej, men en gång hade jag ont i knät

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards