Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Robin - 4 juni 2008 12:58

Oldie but goldie!

Av Robin - 4 juni 2008 12:30

Jaha som vanligt är jag 7 år senare med alla saker men hur som helst är jag numer ägare av ett par foppatofflor, vilket känns helt åt helvete! nej det gör det väll inte kanske, men jag tycker dom är jävligt fula men brutalt sköna o gå i.. man får svälja sin stolthet för sina fötters skull ibland!


99 kr var dom väll värda iaf och jag antar att jag kommer tacka mig själv efter sommaren då anledningen till inköpet beror på mitt sommarjobb ;) 

Av Robin - 4 juni 2008 12:25

Jaha jag vakna 9 i morse av att Ellas underbara mobil började spela musik för kung och fosterland! (Det betyder att man ska gå upp då)


Hon studsa in i duschen som en liten gummiboll och jag somnade om!

sen vaknade jag till lite då och då fram till klockan 10 då jag gick upp jag med..


Satt o kolla på när ella fixa iordning sig inför student-festen hon ska/skulle på. Hon drog härifrån typ halv 11 eller nått o ajg har suttit o spelat musik o snusat för mig själv sen dess.. sen kom jag på att eftersom jag var så grymt duktig igår när jag tvättade så kan jag fortsätta på den banan idag och dammsuga lite också! Vi får väll se hur det går med det, men tanken är ju god iaf ;)


Puss o kram näe jag bara skoja.. dra helvette hej! 



Presentation

Omröstning

Har du haft en vaxpropp
 Ja
 Nej
 Nej, men en gång hade jag ont i knät

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards