Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Robin - 8 juni 2008 12:02

Igår var jag faktiskt sjukt jävla bakis! Helt otroligt.. brukar aldrig bli det, stålmannen som man är!


Hur som helst, vi började typ dagen med att gå ner till kiosken o köpa cola o glass. Sen gick vi hem o satt o avled lite.. efter ett tag började hungern komma och vi gick ner till pizzan o käka (skräpmat ftw i bakfyllan)


Frammåt kvällningen så där så bjöd min moster som bor i porten brevid ner mig och Ella på en drink så där på balkongen, mys värre!


Vi tacka ja och begav oss dit.. Först fick vi vanilj-cola tjosan hejsan och sen lite white russian! kanon kanon, vart väldigt lugnt där.. 3 drinkar bara sen gick vi till vickningen o käka skräpmat IGEN! fan va illa det känns nu :/


jaja man måste få vara slö ibland!


Puss på er

Av Robin - 8 juni 2008 11:56

Efter mitt lilla studentfirande av Pontus drog jag hem till Ella som satt här o hade jättetråkigt, vi bestämde oss för att inte sitta nyktra denna vackra fredag så vi ragga upp lite alkohol och begav oss iväg till jonna för att dricka den :)


Jävligt trevligt var det! vi satt där på kommuns minsta balkong 5 stycken och drack lite.. Dom satt o prata gamla minnen och vart allmänt sentimentala också, men sånt hör ju till =D


runt halv 1 - 1 så ringde Ellas syster och fråga om dom inte kunde sammanstråla o dricka tillsammans, så Ella bjöd över dom till mig (Y)


dom var ju väldigt sociala, Adam satte sig vid min dator och dom 3 tjejerna satte sig vid Ellas.. jaha bara o vänta in Emil så det blir nå fart på det här tänkte jag.. Ella tröttna väll eller nått o gick o la sig typ precis innan Emil kom.


Sen satt han jag och Adam på balkongen till halv 6 - 6 o surra gojja o drack det sista spriten.


Jävla skön kväll endå med inga större utsvävningar.. bara lugnt o harmonisk ;D 

Av Robin - 8 juni 2008 11:53

Oj inte bloggat på hela helgen, vart är världen på väg?


Nåja, i fredags tog en släkting studenten så då var det bara o vara snäll o duktig o ta sig dit :P så fort man såg alla lastbilar o ungdommarna som stod o skrek av lycka så längtade jag genast tillbaka till gymnasiet! Fyfan va bra vi hade det där igentligen..


Vi gick till hans skola vid 3-tiden och sedan kom dom där springandes ihop med nått fyrverkeri som lassades av.. maffigt värre!


Sedan gick vi genom stan bort till bilen han skulle åka med som stod i stadsparken, sen åkte vi runt o skrek o gorma o drack öl i den i typ 2 timmar eller vad det nu var. Jävligt kul och lyckat iaf! =)


Ska lägga upp lite bilder från studenten också så ni kan få se :P

Presentation

Omröstning

Har du haft en vaxpropp
 Ja
 Nej
 Nej, men en gång hade jag ont i knät

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards