Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Robin - 25 juni 2008 23:16

HAVE YOU EVER:

(x) Sagt nej till samlag

( ) Varit medvetslös

(x) Hånglat med nån riktigt ful

( ) Hånglat med fler än 50 pers

(x) Hånglat med fler än 5 pers på en kväll

(x) Gjort något riktigt dumt

(x) Gjort något du verkligen ångrar

(x) Blivit full på ett släktkalas

(x) Varit full i skolan

(x) Blivit portad ifrån en krog (Utslängd får också räknas)

( ) Varit otrogen

( ) Varit full på julafton

(x) Varit nykter på nyårsafton

( ) Slagit sönder en tv

(x) Önskat att du var det motsatta könet

( ) Varit gravid

( ) Fått barn

(x) Åkt ambulans

(x) Gjort nåt olagligt

(x) Fått din mamma att gråta

(x) Blivit polisanmäld

(x) Skämts över dina föräldrar

(x) Skämts över dig själv

(x) Sagt jag älskar dig och menat det

(x) Bråkat med din pojkvän (Flickvän i mitt fall då)

(x) Tagit droger

(x) Druckit alkohol

Av Robin - 25 juni 2008 21:09


Travian är ett webbläsarspel med en värld fylld av tusentals användare som alla börjar som ledare för små byar.


Ja lite smånördigt så där, men rätt skoj om man vill ha något att göra medans man slösufar :)

Av Robin - 25 juni 2008 17:20

iiiim mister lonleey...


Nåja så illa är det inte :) 


Ella åkte idag vid 16.00 till Kristian o ska vara hundvakt som jag skrev tidigare till på lördag. Kul för henne endå att få hitta på något annat en o bara sitta hemma här hela dagarna :)


Jag lämnade av henne vid bussen (extrainsatt istället för tåget) och sedan drog jag hem o åt. Nu sitter vi här jag och Ella-bellas katt som fått en jävla massa grejer idag mat + borste + vitaminer o mår allmänt gött ^^


Imorgon är det jobb igen klockan 07.00 börjar jag och slutar 14.45 så det är ju endå ganska slappt.. Hatar dock att gå upp på morgonen..


Fredag var det tydligen snack om att dra till farsan o hjälpa han lägga golv + dricka bira, får väll se hur det slutar med den saken men det skulle vara rätt kul :)


Nu tror jag att jag ska försöka fixa fram lite kaffe här i bygget!


hörs lite senare... 


Presentation

Omröstning

Har du haft en vaxpropp
 Ja
 Nej
 Nej, men en gång hade jag ont i knät

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards